2014. február 9., vasárnap

A tavalyi év nagy filmélményei - a női oldal összefoglalója

Mivel Bence nem vezeti olyan akkurátusan az IMDb-n a megnézett filmek listáját, mint én, attól tartok, tőle nem is számíthatunk hasonló összefoglalóra.

A tavalyi évből hat filmet és egy sorozatot kell kiemelnem, ezek pedig a következők:

A Robinson család titka (készült: 2007, megnéztük: 10 hónapja)

Ez egy egészen tökéletes kis animációs film, mindenkinek szeretettel ajánlom. Van benne időutazás, mélylélektan, dinoszaurusz, éneklő békák. Csak szeretni lehet.

Kapj el, ha tudsz (készült: 2002, megnéztük: 10 hónapja)

Azt hiszem ez a film már klasszikusnak számít, nekem mégis úgy rémlik, hogy csak részleteiben láttam eddig. Amúgy meg Oscart DiCaprionak!

A remény rabjai (készült: 1994, megnéztük: 10 hónapja)

Bizony, az egy ütős időszak volt :) Ez a film is kötelezően ajánlott, gondolom, rajtam kívül már mindenki látta, így nem is kell bemutatnom :)

Az öt legenda (készült: 2012, megnéztük: 11 hónapja)

Ezzel nem késtünk sokat, az első trailer óta nagyon vártam, hogy láthassam. Csodaszép animációs film a gyermeki hitről, kicsit amerikai, ami csak azért baj, mert nálunk a gyerekek nem igazán ismerik a Fogtündért vagy épp Fagy Jankót, a Télapónak pedig teljesen más a feladatköre, mint odaát. Sebaj, azért érdemes.

Aludj csak, én álmodom (készült: 1995, megnéztük: 1 hónapja és 11 hónapja)

Muszáj kiemelnem, ha kétszer is képes voltam megnézni egy éven belül. Régebben ugyan szerintem ebből is láttam már részleteket, de nem sok minden rémlett, az is rosszul. A főszereplők szeretnivalóak, az egész film nagyon édes és karácsonyi. Az utolsó mondatot természetesen itt is sikerült olyan casablancásan félrefordítani, ráadásul egy tökéletesen pótolható cím kedvéért, de sebaj. Nem kell vele foglalkozni.

Jóbarátok (elkészült: 2004, végére értünk: 11 hónapja)

Hát eljutottam idáig, végignéztem a teljes sorozatot! A legtöbb rész legtöbb részletét persze már láttam korábban, de ez akkor is nagy tartozás volt. A legjobb a kategóriájában, akárhogy is erőlködnek.

Hisztéria (készült: 2011, megnéztük: 12 hónapja)

Nem akarom túldicsérni, csak nézzétek meg, jó lesz. Mókás, kedves, és még története is van.

Ajánlanátok ti is? Ne fogjátok vissza magatokat! 

2 megjegyzés:

  1. A másodikra-harmadikra nagyon bólogattam :) A remény rabjait egyszer véletlen néztem meg, még Gödöllőn, adták a TV-n, tök meglepődtem, hogy tudnak szombat du. normális filmet adni :D De nagyon megfogott.
    Én idén kezdtem el vezetni a filmeket, amiket néztünk és pontozni is. A Red-et és Red 2-t tudom eddig ajánlani, kedves kis vígjáték Bruce Willisszel :) Nem életem legmaradandóbb filmjei, de kedvesek, szerethetők.
    Amúgy durva film volt tavalyról Az ördög dublőre. De ezt azért Nektek mégsem ajánlanám, nagyon nem felemelő.
    A Gru is imádnivaló, többször nézős, de ezt tudod :) Meg az Up is.
    Erre az évre tervek: Veronica Mars, Transcendence, RoboCop, Edge of Tomorrow (azt hiszem, látszik, mit raktam be én és mit Csabi a listába :D). Meg jön új X-men, Amerika Kapitány 2.
    De a legjobb film Az ötödik elem, most már biztos vagyok benne :)
    Sorozatból NCIS, Veronica Mars, Downton Abbey. És a Star Trek: Voyager is tök jó! :) Végignéztük a Dr House-t is, azt is érdemes, bár a végén nagyon furik már a történések... meg a Csillagkaput is, az is nagyon szerethető, de ott is fura az utolsó pár évad és hülye a vége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A Star Trekben tényleg kellene haladnunk, jó, hogy mondod!

      Törlés