2015. augusztus 4., kedd

Gyerekkori emlékek #1

A fagyis dédit azért hívtuk fagyis dédinek, mert mindig készített nekünk fagyit. Átmentünk a szemközti közértbe (vagy talán csak ő egyedül), megvette a porfagylaltot (én a puncsra emlékszem, lehet, hogy nem is vett soha mást), megfőzte a kis tűzhelyen, aztán gondolom, megvártuk, amíg kihűlt, és mehetett a fagyasztóba. Jobban belegondolva, lehet, hogy nem is kellett főzni, nekem mégis úgy rémlik, hogy főzte. Nagyon szeretem azóta is a puncs fagyit.

5 megjegyzés:

  1. jééé... nekem a nagypapám csinált mindig fagyiporból fagyit. Az eljárásra nem emlékszem, csak hogy eléggé semmilyen íze volt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jéé, van, aki olvassa ezt a blogot? :D

      Törlés
    2. persze, már akartam kérdezni, hogy írtok-e ide egyáltalán néha :-) (az enyim oldalsávjában ott van, úgyhogy naponta látom, hogy megint nincs friss poszt :-P)

      Törlés
    3. Szuper anyuka vagy, én már így interneten keresztül is elszégyelltem magam, és igyekszem derekasabb blogger lenni :)

      Törlés
    4. dehogy, csak igyekszem feldobni magamnak valamivel az unalmas hétköznapokat :-D

      Törlés