2013. október 31., csütörtök

A cukor-, liszt- és keményítőmentes, banános csokipuding története

Amikor még ettem cukros süteményeket, sütöttem egy olyan muffint, aminek a tésztáját elő kellett főzni. Egész pontosan a tojást kellett belefőzni, és ettől olyan selymes krém lett a tésztából, hogy az embernek el is ment a kedve attól, hogy megsüsse, inkább bekanalazta volna az egészet helyben. Ma reggel eszembe jutott ez a recept, ugyanis van néhány vaníliarúd a konyhában, és arra gondoltam, egy kis vaníliás tej krémmé főzve tojással igazán nem lehet olyan rossz desszert. Aztán az egészet elfelejtettem.
Este banánturmixot készítettem (tojással), és hirtelen ötlettől vezérelve kakaóport is raktam bele, majd a habos, hideg turmixokat beraktam a mikróba, hogy finom banános forrócsoki legyen belőlük.
Nem az lett. Finom, banános csokipuding lett. A tej mennyisége miatt egy kicsit híg, ezért még kísérleti fázisban van a projekt, de egyértelműen kijelenthetem: működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése