2013. október 10., csütörtök

Wekerletelep

Ma tettünk egy kis kirándulást Wekerletelepre, amely "Budapesten, a XIX. kerületben egy négyzet alakú városrész. 100 éve épült, egyszerre, egységes stílusban. Csendes, fás, nyugodt környék jobbkezes kereszteződésekkel, hatalmas fákkal. Központi tere a Kós Károly tér, melyet a Barátok közt sorozatból ismerhetünk" (forrás: http://wekerle-telep.lap.hu/). Leginkább egy községnek tűnik a nagyvároson belül, olyan széles utakkal, amelyeken a kétoldalt parkoló autók ellenére is elférne két jármű egymás mellett. Van saját honlapja, Facebook-oldala, Wikipédia-szócikke, egyszóval saját identitása. Úgyhogy érdemes utánanézni, mit is tud ez a hely. Annyi biztos, hogy valakik nagy dolgot álmodtak meg több mint száz évvel ezelőtt...

4 megjegyzés:

  1. Én nagy reményeket fűztem hozzá, aztán egyszer üzletelni mentünk oda és nem nyűgözött le sajnos :( nem adja vissza a kertvárost.. akkor is csak Budapesten van. Persze, legalább van egy talpalatnyi zöld, de olyan szorosan vannak a kertek... (Gödöllőt nem pótolja semmi.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Gödöllővel sem vagyok teljesen megelégedve sajnos. De egyszer majdcsak megtaláljuk a tökéletes otthont :)

      Törlés
  2. Engem kicsit zavar a gödöllői sznobizmus :) De lehet, hogy majd túlteszem magam rajta.

    VálaszTörlés
  3. Végül is nem a tökéletes várost kell megtalálni, csak a tökéletes otthont :)

    VálaszTörlés