2013. október 13., vasárnap

Gameplay over graphics

Néha úgy érzem, hogy teljesen kiesett tíz év, ha a számítógépes játékokkal való kapcsolatomat nézem. A legújabb játék, amellyel legalább egy órát eltöltöttem, a 2003-ban megjelent Call of Duty sorozat első része, de a lövöldözős játékok helyett jóval inkább a stratégiaiakat érzem a sajátomnak, azokból pedig a táblajátékszerű megjelenítés nálam mindent visz.

A "gameplay over graphics" szókapcsolattal többször is összefutottam mostanában, legutóbb tegnap, amikor második világháborús stratégiai játékokat kerestem. Ez a kifejezés mindig felkelti az érdeklődésemet. A Combat Mission: Beyond Overlord a felhasznái visszajelzések alapján izgalmas játéknak ígérkezik, és talán amiatt is érzem most ezt, mert a 3D-s grafikáját kísértetiesen hasonlónak látom a Might and Magic 6 megjelenéséhez, amelyet Fruzsi mutatott meg, és bár azzal sem tettem próbát, de élvezettel néztem, ahogyan ő játszik vele. Azt hiszem, ideje a napirendembe beépíteni egy kis játékszünetet is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése